1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Ombooking af rejse
  3. Den rejse, jeg vil ombooke til, er ikke ledig - hvad gør jeg?

Alle kategorier

Den rejse, jeg vil ombooke til, er ikke ledig - hvad gør jeg?

Det er kun muligt at ombooke til rejser, der er tilgængelige på vores hjemmeside på ombookings tidspunktet.


Er det ikke muligt at booke et hotel, kan det skyldes, at vi ikke har fået ny kontrakt med hotellet endnu, eller at kontrakten slet ikke fornyes.

Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser