1. FAQ – Ofte stillede spørgsmål om din rejse | Sunweb
  2. Betalingsmetoder
  3. Betalingsmetoder

Alle kategorier

Betalingsmetoder

Betaling med betalingskort
Du kan nemt betale med betalingskort på Mit Sunweb. Det er ikke muligt at ringe eller skrive til os og få os til at gennemføre kortbetaling for dig, da vi ikke må tage imod dine kortoplysninger telefonisk eller på mail. 


Betaling med Mobilepay
På Mit Sunweb kan du vælge at betale med Mobilepay. Har du problemer med at betale med Mobilepay, er du velkommen til at ringe til os for at få tilsendt en Mobilepay anmodning.

Betaling med bankoverførsel
Du har mulighed for at lave en bankoverførsel indtil 21 dage før afrejse. Bemærk, at der kan gå op til 5 hverdage, før vi har modtaget pengene og sender din betalingsbekræftelse. Det er ikke muligt at lave straksoverførsel.
OBS! Husk at oplyse dit bookingnummer som reference, når du betaler med bankoverførsel.


Til betaling med bankoverførsel skal du bruge følgende oplysninger:

Bank: Jyske Bank

Kontooplysninger:

  •  Ved overførsel fra dansk konto:
    Reg.nr.: 5078
    Kontonr.: 0001052696
  • Ved overførsel fra udenlandsk konto:
    BIC/SWIFT: JYBADKKK
    Ibannummer: DK9550780001052696
    Foretager du en overførsel fra en udenlandsk konto, skal du sende en kvittering for din indbetaling til betalinger@sunweb.dk.


Betaling med online bankoverførsel
På Mit Sunweb kan du betale med online bankoverførsel via Trustly, såfremt Trustly understøtter din bank. Det kan du se ved at vælge betalingsformen på Mit Sunweb og finde din bank på listen.


Klarna Pay Later

Med Klarna kan du betale dit depositum og/eller dit totalbeløb i henhold til vilkår og betingelser op til 30 dage efter booking. 

Hvis du vælger Klarna Pay Later som betalingsmulighed, skal du betale et gebyr på 0,89 % af det samlede beløb + 1,00 DKK til Sunweb. Beløbet vil fremgå af din faktura og refunderes ikke i tilfælde af afbestilling. Du skal desuden betale renter til Klarna.

For spørgsmål om vilkår og rentesatser, kontakt venligst Klarna.


Betaling med voucher

Har du modtaget en voucher fra en annulleret eller ombooket rejse, kan du benytte den til betaling på en ny rejse. Dette kan gøres på Mit Sunweb, og voucheren vil automatisk være synlig, hvis du har brugt samme mailadresse til booking af din nye rejse som på den oprindelige rejse, hvorfra du har modtaget voucheren. Er voucheren ikke automatisk synlig, kan du klikke på "Tilføj voucher" og udfylde voucherkode, mailadresse og fødselsdato for at betale med voucheren.


Betaling med gavekort

Har du modtager et gavekort, kan du bruge dette til betaling af dit restbeløb. Gavekort kan ikke bruges til depositum. For at indlæse et gavekort, skal du kontakte os og oplyse gavekort nr., beløb og navn.

Læs mere om gavekort her.


Læs mere

Her kan du læse mere om betalingsfrister.
Her kan du læse mere om delbetaling.

Fik du svar på dit spørgsmål? Det svarede mit spørgsmål / Jeg fandt ikke mit svar?
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 64

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.

Send os en mail

Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser

Telefon

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

I øjeblikket er vores kontor lukket. Se vores åbningstider for mere information.
Send os en mail
Der er 2 hverdages ventetid på vores mail

Send mail

Betingelser

Du kan læse betingelser og 'værd at vide' for din rejse her.

Læs betingelser