1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Om bord
  3. Vil min mobiltelefon fungere på et krydstogt?

Alle kategorier

Vil min mobiltelefon fungere på et krydstogt?

Opkald på et krydstogt

På et krydstogt har du mobildækning, og du kan ringe til din familie derhjemme. Vi anbefaler dog ikke dette! Det er ofte meget dyrt at ringe hjem fra et krydstogt. Vi anbefaler, at du køber en internetpakke.


Internet på et krydstogt

Alle krydstogtselskaber tilbyder forskellige internetpakker om bord. Dette adskiller sig fra en pakke, hvor du blot læser nyheder, bruger sociale medier (ingen video) eller streamer videoer. Pakkerne, priserne og varigheden (baseret på brug af antallet af Mb eller for antal dage på krydstogtet) varierer fra selskab til selskab. Du kan finde oplysninger om dette på krydstogtet.



Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.

Ring til os

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb

Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb

Ring til os

Ring til os på +4589883389.

Du kan se åbningstider her.

Email

Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen. 

I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage. 

Send email

Mit Sunweb
Hvis du har bestilt en ferie med Sunweb, har du en Mit Sunweb konto. Du kan se din faktura, betale for din ferie og downloade dine billetter.

Mit Sunweb