1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Ændringer på Mit Sunweb/Sunweb App
  3. Kan jeg ændre min adresse?

Alle kategorier

Kan jeg ændre min adresse?

Du kan nemt og hurtigt selv ændre din adresse på Mit Sunweb og i Sunweb-appen. Få timer efter ændringen er gennemført, vil du modtage en ny faktura som bekræftelse. 




Fleksible flyIkke-fleksible fly
Mit SunwebTil 1 dag før afrejseTil 1 dag før afrejse
Sunweb app
Til 1 dag før afrejse
Til 1 dag før afrejse



Hvordan ændrer jeg en titel i Mit Sunweb?

  1. Åbn din booking i Mit Sunweb
  2. Gå til den rejseansvarlige og klik på "Ret personlige oplysninger"
  3. Ændr adressen og gem ændringerne på den røde "Gem"-knap


Hvordan ændrer jeg en titel i Sunweb-appen?

  1. Åbn din booking i Sunweb-appen
  2. Klik på "Bookinginformation"
  3. Vælg den rejseansvarlige og klik på "Rediger personlige oplysninger"
  4. Ændr adressen
  5. Klik på "Gem" i øverste højre hjørne.





Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.