Ja, det er muligt at få assistance i lufthavnen på både ud- og hjemrejsen.
Hvilken type assistance, kan jeg få?
Der findes tre forskellige typer assistance:
Hvordan registrer jeg assistance?
I tabellen herunder kan du se, hvordan du skal registrere assistance ved hvert flyselskab.
Flyselskab | Registrering |
Aegean | Via Sunweb |
Air Baltic | Ved flyselskabet* |
Air Cairo | Via Sunweb |
BH Air | Via Sunweb |
Bulgaria Air | Via Sunweb |
Condor | Ved flyselskabet* |
Easy Jet | Ved flyselskabet* |
Eurowings | Ved flyselskabet* |
Freebird | Via Sunweb |
Norwegian | Ved flyselskabet* |
Pegasus | Via Sunweb |
SAS (fleksibelt charter fly) | Via Sunweb |
SAS (fleksibelt allotment fly & ikke-fleksibelt fly) | Ved flyselskabet* |
Sky Express | Via Sunweb |
SunExpress (fleksibelt fly) | Ved flyselskabet* |
SunExpress (ikke-fleksibelt fly) | Ved flyselskabet* |
Vueling (fleksibelt fly) | Via Sunweb |
Vueling (ikke-fleksibelt fly) | Ved flyselskabet* |
* Er du i tvivl om, hvordan du registrerer assistance via flyselskabet, kan du udfylde formularen på Mit Sunweb for at få tilsendt en guide til registreringen.
Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen.
I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage.
Ring til os på +4589883389.
Du kan se åbningstider her.
Send en email til os og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Har du allerede et bookingnummer bedes du oplyse dette i mailen.
I øjeblikket har vi en svartid på vores mails på 5 hverdage.