1. FAQ – ofte stillede spørgsmål om skiferier | Sunweb
  2. Ændringer på Mit Sunweb/Sunweb App
  3. Kan jeg ændre en titel?

Alle kategorier

Kan jeg ændre en titel?

Du kan nemt og hurtigt selv ændre en titel på Mit Sunweb og i Sunweb-appen. Få timer efter ændringen er gennemført, vil du modtage en ny faktura som bekræftelse. 


Bemærk! Har du booket en rejse med ikke-fleksible (rute) fly, kan du kun anmode om ændringen via Mit Sunweb/Sunweb-appen, da flyselskabet kan opkræve et gebyr. I det tilfælde kontakter vi dig med information om gebyret. 



Fleksible flyIkke-fleksible fly
Mit SunwebTil 3 dage før afrejseTil 3 dage før afrejse
 Sunweb app
Til 3 dage før afrejse
Til 3 dage før afrejse



Hvordan ændrer jeg en titel i Mit Sunweb?

  1. Åbn din booking i Mit Sunweb
  2. Gå til den rejsende, hvis titel du vil ændre, og klik på "Ret personlige oplysninger"
  3. Ændr titlen og gem ændringerne på den røde "Gem"-knap


Hvordan ændrer jeg en titel i Sunweb-appen?

  1. Åbn din booking i Sunweb-appen
  2. Klik på "Bookinginformation"
  3. Vælg den rejsende og klik på "Rediger personlige oplysninger"
  4. Ændr titlen 
  5. Klik på "Gem" i øverste højre hjørne.





Fik du svar på dit spørgsmål? Ja, det besvarede mit spørgsmål / Nej, jeg fandt ikke svaret på mit spørgsmål
Tak for din hjælp.
Fandt  du ikke dit svar er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller tlf. 70 22 04 65.