5,0
Under middel

  • Strand i gåafstand
  • Naturlige omgivelser
  • Flere swimmingpools

Sunrise All Suite Resort ligger 3 kilometer nord for Obzor. Med stranden inden for gåafstand vil dine fødder være i det varme sand på ingen tid. Komplekset er storslået med en lang liste af faciliteter. Der er fine butikker og en à la carte-restaurant. De komfortable lejligheder har alle balkon, så du kan slappe af på din egen terrasse efter en dejlig feriedag. Vil du holde dig aktiv på din ferie? Så kan du træne i fitnesscentret eller spille beachvolley eller strandfodbold. Der er også masser at lave for børn. Der er et underholdningsteam, en børnepool og en legeplads.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

All Inclusive
Alle måltider serveres som buffet
* Morgenmad kl. 7.30 - 10.00

* Sen morgenmad kl. 10.00 - 11.00
* Frokost kl. 12.30 - 14.30
* Aftensmad kl. 18.00 - 21.00
* Snacks kl. 12.30 - 16.00
* Is til børn kl. 10.00 - 21.30
* Lokale alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 10.00 - 23.00
* Buffet med tema to gange om ugen under aftensmaden
5
Under middel
Baseret på 16 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

5
Under middel Baseret på 16 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Familie
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
5,7
Beliggenhed
5,7
Børnevenlighed
5,1
Faciliteter
5,3
Værelse / lejlighed
4,9
Service / gæstfrihed
5
Valuta for pengene
4,4
Indkvartering generelt
4,4
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Sortehavet

Opdag Sortehavet

Omgivelser

Bemærk
  • Loungebaren er ikke inkluderet i All Inclusive. (Drinks her er mod gebyr)
  • Det er tilladt at lave mad i lejligheden. Køkkengrej fås efter forespørgsel i receptionen.
  • Der er bygget en strandsti/træbro så det er lettere for familier med børn og kørestolsbrugere at komme ned til stranden.
Transport

Vi flyver direkte fra Danmark til Burgas og flyvningen tager ca. 2 timer og 40 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Pomorie er ca. 15 min.

* Transfertiden til Nessebar er ca. 45 min.

* Transfertiden til Sunny Beach er ca. 45 min.

* Transfertiden til Sveti Vlas er ca. 55 min.

* Transfertiden til Obzor er ca. 105 min.

* Transfertiden til Byala er ca. 110 min.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Bulgarien

Hovedstad

Hovedstaden er Sofia.
Tid

Bulgarien er en time foran Danmark.

Sprog

Det officielle sprog er bulgarsk. De fleste i turistbranchen taler engelsk.
Valuta

Den officielle valuta er Leva (BGN). Det anbefales ikke at veklse penge i lufthavnen.
Drikkepenge

Det er normalt at give 10 % af det samlede beløb i drikkepenge på barer og restauranter i Bulgarien.
Elektricitet

220 volt ligesom i Danmark, og du behøver ikke bruge en adapter.
Vand

Det anbefales ikke at drikke vand fra hanen. Vand på flaske kan købes overalt, oftest til en lav pris.
Mad

Bulgarien er berømt for sine fiske-og kødretter inspireret af det tyrkiske køkken. Kebabcheta, grillet kød med forskellige saucer er også en oplevelse værd. Bulgarien producerer selv honning i stor stil, og bulgarsk yoghurt med honning vil ofte være på menuen.

Mobiltelefoni

Din danske mobiltelefon virker også i Bulgarien. Vær opmærksom på, at det ofte vil være dyrt at bruge dataroaming. Vi anbefaler, at du kun benytter Internettet fra din mobil eller tablet, når du kan tilslutte wi-fi.
Rejsedokumenter

Når du rejser til Bulgarien, skal dit pas være gyldigt i mindst 3 måneder efter hjemkomsten.

Nødstilfælde

Nødopkaldsnumre til politiet i Bulgarien er 166. Hvis du har brug for en ambulance eller i tilfælde af en nødsituation, ring 150 .
Høj - og lavsæson

Højsæsonen i Bulgarien løber fra midt juni til midt august. Uden for højsæsonen må det forventes at en del restauranter og visse dele af forlystelseslivet på feriedestinationerne er lukket.

Læs mere om Bulgarien