5,9
Godt

  • Nyd udsigten over det klare blå hav
  • Føl dig hjemme i de moderne værelser
  • Besøg historiske Cavtat

Remisens  Hotel Epidaurus er et hyggeligt All Inclusive hotel af middel standard beliggende med en fantastisk udsigt over bugten i Cavtat. Hotellet ligger tæt ved stranden (stenstrand), hvor du kan nyde solen og bade i det klare hav. Fra det indbydende poolområde og flere af værelserne kan du nye den smukke udsigt over havet, og hotellet indbyder til en hyggelig ferie for børnefamilier og voksne. Da opholdet er med All Inclusive, er både måltider og drikkevarer inkluderet i prisen hjemmefra. Hotel Cavtat ligger godt en kilometer fra den charmerende middelalderby, Cavtat, hvor du kan gå en hyggelig tur ved havnen, nyde atmosfæren og finde en god restaurant til en aften i byen. Vi anbefaler Remisens Hotel Epidaurus til alle, der gerne vil bo med All Inclusive tæt på stranden i rolige omgivelser under den næste ferie i Kroatien.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Halvpension
All Inclusive

- Alle måltider serveres fra buffet
- Tidlig morgenmad fra 06:00 - 07:00 (begrænset udvalg, ingen lune retter)
- Morgenmad fra 07:00 - 10:00
- Frokost fra 12:00 - 14:00
- Kaffe, te og kage fra 16:00 - 17:30
- Aftensmad fra 18:30 - 21:00
- Lokale alkoholiske og alkoholfri drikkevarer fra 10:00 - 23:00

5.9
Godt
Baseret på 18 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

5,9
Godt Baseret på 18 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Enlig forælder
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
6,9
Beliggenhed
5,8
Børnevenlighed
5,7
Faciliteter
5,8
Værelse / lejlighed
6,2
Service / gæstfrihed
5,2
Valuta for pengene
5,2
Indkvartering generelt
6,4
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Dubrovnikkysten

Opdag Dubrovnikkysten

Omgivelser

Transport
Flyrejse

Du flyver til Dubrovnik. Flyveturen tager omkring 2,5 timer.

Transfer
Det er muligt at bestille transfer i bookingtrin 1. Transfertiden varierer alt efter hotellets placering og antallet af stop undervejs.

Transfertiden er cirka som følger:

Cavtat - ca. 15 minutter

Dubrovnik - ca. 45 minutter

Mlini - ca. 30 minutter

Orebic - ca. 3 timer

Flyvetider
Hvis afgangstiderne ikke er vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flyvetider kan derfor til enhver tid ændres.
Færge
Hvis din indkvartering er på en af øerne ved Dubrovnik kysten, er færgeoverfarten arrangeret for dig. Fra lufthavnen bliver du kørt til havnen, og efter overfarten bliver du kørt til din ferieadresse. Fra Orebic til Korcula er der ca. 10 minutters færgetur.
Information Kroatien

Hovedstad
Hovedstaden i Kroatien hedder Zagreb.

Sprog
Det officielle sprog er kroatisk. De fleste steder bliver der også talt tysk. I turistområderne taler mange også engelsk.

Tidsforskel
Der er ingen tidsforskel mellem Danmark og Kroatien

Valuta
Den officielle valuta er euroen. I turistbyer (kystbyer) finder du normalt flere pengeautomater. Mange steder kan du også betale med kreditkort?

Elektricitet
Spændingen er 220 volt, ligesom i Danmark. Stikkontakterne er også de samme.

Pas
Danskere skal have gyldigt pas ved indrejse i Kroatien.

Telefon
I Kroatien kan du ringe med din danske udbyder, hvis du har udlandstelefoni i dit abonnement. Der er dog et gebyr på opkald hjem til Danmark, såvel som opkald inden for Kroatien. Ønsker du at få adgang til internettet via telefonen, anbefaler vi dig at bruge trådløse netværk, da det typisk er dyrt at bruge data roaming.

Nødstilfælde
Nummeret til alarmcentralen i Kroatien (politi, ambulance og brandvæsen) er 112.

Drikkepenge
Det er normalt i Kroatien at give omkring 10-15 % i drikkepenge, hvis du er tilfreds med servicen.

Åbningstider
Butikkerne i Kroatien har åbent mandag til fredag fra 08:00 - 20:00. Lørdag og søndag har butikkerne åbent i 14:00. Supermarkeder er åbne mandag til lørdag 06:00 til 19:30.

Læs mere om Kroatien