8,4
Fantastisk

  • Fantastisk udsigt
  • Ved stranden
  • Spa og wellness

Hotel Uvala er et pænt og indbydende hotel med en fantastisk smuk beliggehed ud til Lapad-bugten. Uanset hvor du vender dig hen, mødes du at en utrolig smuk udsigt over de frodige bjergskråninger og det azurblå hav. Hotellet ligger ca. 4 km fra Dubrovniks historiske gamle centrum, og du kan nemt tilbagelægge den kort tur med den lokale bus, som holder tæt ved hotellet. Stranden ligger lige neden for hotellet, og foretrækker du at slappe af ved poolen, har hotellet et dejligt poolområde, som indbyder til afslapning i solen. I hotellets lækre spacenter kan du nyde godt af en række lækre faciliteter og skønne behandlinger (mod betaling), som uden tvivl vil jage den sidst rest af hverdagens stress på flugt. På Hotel Uvala er dit ophold inklusiv morgenmad, og du har desuden mulighed for at tilkøbe halvpension, så du også kan spise din aftensmad i hotellets restaurant med udsigt over bugten. Vi anbefaler Hotel Uvala til alle, som vil nyde ferien i fredelige, naturskønne omgivelser.

Værelsestype

Dobbeltværelse almen
for 2 personer
  • størrelse ca. 25-28m²
  • 1 x dobbeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (mod betaling)
  • tv (fladskærm, satellit-tv)
  • telefon
  • aircondition
  • opvarmning
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse sea view
for 2 personer
  • størrelse ca. 25-28m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler
  • minibar (mod betaling)
  • tv (fladskærm, satellit-tv)
  • telefon
  • aircondition
  • opvarmning
  • badeværelse med: bad og brusebad, vask, toilet, hårtørrer

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 4 stjerner
  • samlet antal værelser: 51
  • samlet antal etager: 3
  • samlet antal bygninger: 1
  • klassificering: komfort
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator (antal: 2)
  • spisesteder: restaurant
  • barer: bar
  • ikke egnet for handicappede
  • parkeringsplads (afhængig af tilgængelighed)
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), i receptionen (gratis)
  • turistskat
  • sengelinned inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • bagageopbevaring
  • rengøring af værelset 7 gange om ugen
  • kæledyr ikke tilladt
  • babyseng: for alle gæster alder op til 1 (inkl.) år, på forespørgsel gratis (skal angives ved bestilling)
  • plads på parkeringspladsen: 15,53 € pr. enhed pr. nat
  • trådløst internet på offentlige områder: gratis
  • trådløst internet på værelset: gratis
  • safetybox på værelset: gratis
Restaurant
  • spisesteder: restaurant
  • barer: bar
Obligatorisk
  • turistskat: ca. 3,00 € pr. person pr. nat (betales lokalt, obligatorisk)
Pools
  • håndklæder inkluderet
  • udendørs swimmingpool (antal: 1, fra maj - oktober)(ferskvand, udendørs møbler (gratis): parasol, liggestole)
Wellness
  • wellness/spa, åben fra kl. 09:00 - 21:00, (størrelse: 524 m2) (mod betaling)inkluderer: sauna (gratis), tyrkisk dampbad (gratis), jacuzzi (antal: 2)
  • fitnessrum (gratis)

Forplejning

Morgenmad
Halvpension
8.4
Fantastisk
Baseret på 19 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8,4
Fantastisk Baseret på 19 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
9
Beliggenhed
8,1
Faciliteter
8,3
Værelse / lejlighed
8,8
Service / gæstfrihed
8,1
Valuta for pengene
8,4
Indkvartering generelt
8,5
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Dubrovnikkysten

Opdag Dubrovnikkysten

Omgivelser

Beliggenhed
Adskilt fra stranden af strandpromenaden
Afstand til stranden ca. 100 meter (stenstrand, udendørs møbler (mod betaling): parasol (antal: 1), liggestole (antal: 2))
I udkanten af centrum
Afstand til centrum: ca. 4 kilometer
Afstand til det gamle centrum ca. 4 kilometer
Afstand til lufthavn Airport Dubrovnik(DBV) ca. 25 kilometer
Afstand til busstoppested ca. 50 meter
Afstand til nærmeste butikker ca. 1000 meter
Afstand til nærmeste kiosk ca. 500 meter
Nærmeste restaurant ca. 200 meter
Nærmeste læge ca. 2 kilometer
Transport
Flyrejse

Du flyver til Dubrovnik. Flyveturen tager omkring 2,5 timer.

Transfer
Det er muligt at bestille transfer i bookingtrin 1. Transfertiden varierer alt efter hotellets placering og antallet af stop undervejs.

Transfertiden er cirka som følger:

Cavtat - ca. 15 minutter

Dubrovnik - ca. 45 minutter

Mlini - ca. 30 minutter

Orebic - ca. 3 timer

Flyvetider
Hvis afgangstiderne ikke er vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flyvetider kan derfor til enhver tid ændres.
Færge
Hvis din indkvartering er på en af øerne ved Dubrovnik kysten, er færgeoverfarten arrangeret for dig. Fra lufthavnen bliver du kørt til havnen, og efter overfarten bliver du kørt til din ferieadresse. Fra Orebic til Korcula er der ca. 10 minutters færgetur.
Information Kroatien

Hovedstad
Hovedstaden i Kroatien hedder Zagreb.

Sprog
Det officielle sprog er kroatisk. De fleste steder bliver der også talt tysk. I turistområderne taler mange også engelsk.

Tidsforskel
Der er ingen tidsforskel mellem Danmark og Kroatien

Valuta
Den officielle valuta er euroen. I turistbyer (kystbyer) finder du normalt flere pengeautomater. Mange steder kan du også betale med kreditkort?

Elektricitet
Spændingen er 220 volt, ligesom i Danmark. Stikkontakterne er også de samme.

Pas
Danskere skal have gyldigt pas ved indrejse i Kroatien.

Telefon
I Kroatien kan du ringe med din danske udbyder, hvis du har udlandstelefoni i dit abonnement. Der er dog et gebyr på opkald hjem til Danmark, såvel som opkald inden for Kroatien. Ønsker du at få adgang til internettet via telefonen, anbefaler vi dig at bruge trådløse netværk, da det typisk er dyrt at bruge data roaming.

Nødstilfælde
Nummeret til alarmcentralen i Kroatien (politi, ambulance og brandvæsen) er 112.

Drikkepenge
Det er normalt i Kroatien at give omkring 10-15 % i drikkepenge, hvis du er tilfreds med servicen.

Åbningstider
Butikkerne i Kroatien har åbent mandag til fredag fra 08:00 - 20:00. Lørdag og søndag har butikkerne åbent i 14:00. Supermarkeder er åbne mandag til lørdag 06:00 til 19:30.

Læs mere om Kroatien