7,6
Fantastisk

  • Ved stranden
  • Hyggelig terrasse med udsigt
  • Mulighed for havudsigt

Hotel Vis har en fantastisk smuk beliggenhed – lige hvor det azurblå hav møder Lapad-halvøens frodige natur. Hotellet ligger direkte ned til stranden, så her er rig mulighed for at svømme, slappe af i solen og ikke mindst nyde den fantastiske udsigt over havet. Centrum af Dubrovnik ligger ca. 4 km væk og kan nemt nås med den lokale bus, som holder tæt ved hotellet. Her kan du gå rundt i de charmerende gader eller blot sætte dig på et af de hyggelige torve og nyde byens skønne atmosfære. Hotel Vis er af simpel standard, og hotellets værelser er enkelt indrettet. Vil du have det fulde udbytte af hotellets dejlige beliggenhed, har du mulighed for at bestille et værelse med havudsigt. På Hotel Vis er dit ophold inklusiv morgenmad, og du har desuden mulighed for at tilkøbe halvpension. Vi anbefaler Hotel Vis til især voksne, som ligger større vægt på en smuk beliggenhed end på et stort udvalg af faciliteter.

Værelsestype

Dobbeltværelse almen sea view
for 2 personer
  • størrelse ca. 16m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler
  • tv (satellit-tv)
  • aircondition
  • opvarmning
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse landudsigt
for 2 personer
  • størrelse ca. 16m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler
  • tv (satellit-tv)
  • aircondition
  • opvarmning
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse landudsigt
for 1 person
  • størrelse ca. 12m²
  • 1 x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon med udendørs møbler
  • tv (satellit-tv)
  • aircondition
  • opvarmning
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 3 stjerner
  • samlet antal værelser: 142
  • samlet antal etager: 3
  • samlet antal bygninger: 1
  • klassificering: enkelt
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • ingen elevator
  • spisesteder: restaurant (antal: 1)
  • barer: bar antal: 2
  • ikke egnet for handicappede
  • parkeringsplads (afhængig af tilgængelighed)
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), i receptionen (gratis)
  • turistskat (betales kontant eller med kreditkort)
  • sengelinned inkluderet skiftes 2 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 7 gange pr. uge
  • rengøring af værelset 1 gange pr. dag
  • kæledyr ikke tilladt
  • safetybox på værelset: gratis
  • babyseng: for alle gæster alder op til 1 (inkl.) år, på forespørgsel gratis (skal angives ved bestilling)
  • barnestol i restauranten: gratis
  • trådløst internet på offentlige områder: gratis
  • trådløst internet på værelset: gratis
  • wi-fi i reception: gratis
  • aircondition: inkluderet i lejeprisen
Restaurant
  • spisesteder: restaurant (antal: 1)
  • barer: bar antal: 2
Obligatorisk
  • turistskat: ca. 3,00 € pr. person pr. nat betales kontant eller med kreditkort (betales lokalt, obligatorisk)
Tilkøb
  • plads på parkeringspladsen: ca. 15,53 € pr. enhed pr. nat (betales lokalt)

Forplejning

Morgenmad
Halvpension
7.6
Fantastisk
Baseret på 12 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,6
Fantastisk Baseret på 12 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
9,1
Beliggenhed
7
Faciliteter
6,5
Værelse / lejlighed
8,3
Service / gæstfrihed
7,5
Valuta for pengene
7,2
Indkvartering generelt
8
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Dubrovnikkysten

Opdag Dubrovnikkysten

Omgivelser

Beliggenhed
Ved stranden (stenstrand, liggestole (mod betaling) , parasol (mod betaling) )
Afstand til centrum: ca. 4 kilometer
Afstand til det gamle centrum ca. 4 kilometer
Afstand til lufthavn Dubrovnik Airport(DBV): ca. 25 kilometer
Afstand til busstoppested ca. 50 meter
Afstand til nærmeste butikker ca. 1000 meter
Afstand til nærmeste kiosk ca. 500 meter
Nærmeste restaurant ca. 200 meter
Nærmeste apotek ca. 2 kilometer
Transport
Flyrejse

Du flyver til Dubrovnik. Flyveturen tager omkring 2,5 timer.

Transfer
Det er muligt at bestille transfer i bookingtrin 1. Transfertiden varierer alt efter hotellets placering og antallet af stop undervejs.

Transfertiden er cirka som følger:

Cavtat - ca. 15 minutter

Dubrovnik - ca. 45 minutter

Mlini - ca. 30 minutter

Orebic - ca. 3 timer

Flyvetider
Hvis afgangstiderne ikke er vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flyvetider kan derfor til enhver tid ændres.
Færge
Hvis din indkvartering er på en af øerne ved Dubrovnik kysten, er færgeoverfarten arrangeret for dig. Fra lufthavnen bliver du kørt til havnen, og efter overfarten bliver du kørt til din ferieadresse. Fra Orebic til Korcula er der ca. 10 minutters færgetur.
Information Kroatien

Hovedstad
Hovedstaden i Kroatien hedder Zagreb.

Sprog
Det officielle sprog er kroatisk. De fleste steder bliver der også talt tysk. I turistområderne taler mange også engelsk.

Tidsforskel
Der er ingen tidsforskel mellem Danmark og Kroatien

Valuta
Den officielle valuta er euroen. I turistbyer (kystbyer) finder du normalt flere pengeautomater. Mange steder kan du også betale med kreditkort?

Elektricitet
Spændingen er 220 volt, ligesom i Danmark. Stikkontakterne er også de samme.

Pas
Danskere skal have gyldigt pas ved indrejse i Kroatien.

Telefon
I Kroatien kan du ringe med din danske udbyder, hvis du har udlandstelefoni i dit abonnement. Der er dog et gebyr på opkald hjem til Danmark, såvel som opkald inden for Kroatien. Ønsker du at få adgang til internettet via telefonen, anbefaler vi dig at bruge trådløse netværk, da det typisk er dyrt at bruge data roaming.

Nødstilfælde
Nummeret til alarmcentralen i Kroatien (politi, ambulance og brandvæsen) er 112.

Drikkepenge
Det er normalt i Kroatien at give omkring 10-15 % i drikkepenge, hvis du er tilfreds med servicen.

Åbningstider
Butikkerne i Kroatien har åbent mandag til fredag fra 08:00 - 20:00. Lørdag og søndag har butikkerne åbent i 14:00. Supermarkeder er åbne mandag til lørdag 06:00 til 19:30.

Læs mere om Kroatien