8,1
Fantastisk

  • All Inclusive
  • Beliggende ved Kotorbugten
  • Ved stranden

Carine Hotel Delfin er et dejligt All Inclusive hotel beliggende i fantastisk smukke omgivelser direkte ud til Kotorbugten og omkranset af et smukt og frodigt bjerglandskab. Fra hotellet har du et par minutters gang til Bijelas lille centrum, og vil du nyde dagen på stranden, findes en mindre stenstrand lige uden for hotellet. Hotellets underholdningsteam sørger for masser af sjove aktiviteter, og særligt for børnene er her en børneklub (her tales ikke dansk). Hotellets fitnessfaciliteter giver dig mulighed for at holde formen ved lige i løbet af ferien, og skal ferien byde på lidt ekstra forkælelse, kan her bestilles både massage og skønhedsbehandlinger (mod betaling). På Hotel Iberostar Bijela Delfin indkvarteres du i pæne, moderne indrettede værelser, som kan rumme op til 4 personer. Carine Hotel Delfin er et glimrende udgangspunkt for at tage på en række spændende udflugter. Her er bl.a. mulighed for at leje cykler og udforske området smukke natur. Hotel Iberostar Bijela Delfin anbefales til alle, som vil nyde en afslappet All Inclusive ferie i smukke, naturskønne omgivelser.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Drinks fra baren og strandbaren er ikke inklusiv i All Inclusive programmet.
All Inclusive

* Morgenmad kl. 07:00 - 10:00
* Frokost kl. 12:30 - 14:30
* Aftensmad kl. 18:30 - 21:00

* Snacks kl. 15:30 - 16:30

* Alkoholiske og alkoholfrie drikkevarer kl. 07:00 - 23:00
* 50% rabat på internationale alkoholiske drikkevarer

8.1
Fantastisk
Baseret på 8 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8,1
Fantastisk Baseret på 8 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
7,5
Beliggenhed
8,3
Faciliteter
7,9
Værelse / lejlighed
8,6
Service / gæstfrihed
8,1
Valuta for pengene
8,3
Indkvartering generelt
8,1
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Herceg Novi bugten

Opdag Herceg-Novi bugten

Omgivelser

Bemærk
Drinks fra baren og strandbaren er ikke inklusiv i All Inclusive programmet.
Cocktails, vand på flaske og sodavand er mod betaling.
Transport
Fly:

Du flyver til Dubrovnik. Flyveturen tager omkring 2,5 timer. Ved ankomst til lufthavnen vil du blive mødt af den lokale repræsentant for Sunweb.

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

Transfer
Det er muligt at bestille transfer i bookingtrinene. Fordi du flyver til Dubrovnik, som ligger i Kroatien, og Kroatien er en del af Schengen-området, og Montenegro ikke er, kan grænsekontrollen tage længere tid. Som følge heraf skal du tage højde for en transfertid på ca. 4 timer.
Information Montenegro

Hovedstad
Hovedstaden i Montenegro hedder Podgorica
Sprog
Det officielle sprog er montenegrinsk. I turistområderne taler mange også engelsk.
Tidsforskel
Der er ingen tidsforskel mellem Danmark og Montenegro.
Valuta
I Montenegro bruges Euro, og 1 Euro svarer til ca. 7,5 danske kroner. Det er muligt at veksle penge på mange hoteller og i bankerne. De mest almindelige kreditkort kan bruges i de store feriebyer, her findes også hæveautomater.
Elektricitet
Spændingen er 220 volt, ligesom i Danmark. Stikkontakterne er også de samme.
Pas
Danskere skal have gyldigt pas ved indrejse i Montenegro.
Telefon
I Montenegro kan du ringe med din danske udbyder, hvis du har udlandstelefoni i dit abonnement. Der er dog et gebyr på opkald hjem til Danmark, såvel som opkald inden for Montenegro. Ønsker du at få adgang til internettet via telefonen, anbefaler vi dig at bruge trådløse netværk, da det typisk er dyrt at bruge data roaming.

Drikkepenge

Det er kutyme i Montenegro at give drikkepenge til servicepersonale, omkring 10 % i barer og restauranter.

Læs mere om Montenegro