7,6
Fantastisk

  • All Inclusive
  • Ved stranden
  • Opført i 2016

Står smukke omgivelser, gode faciliteter og All Inclusive på ønskelisten til din næste ferie, så er Carine Hotel Park et rigtig godt valg. Hotellet ligger omkranset af frodige bjergskråninger og har en fantastisk udsigt over Kotorbugten, som siges at være blandt verdens smukkeste bugter. Lige foran hotellet ligger en lille stenstrand, hvor du kan slappe af i solen eller bade i bugten. Carine Hotel Park byder på moderne indretning og en hyggelig atmosfære. Du indkvarteres i pæne, lyse værelser med god plads til hele familien. Til hotellet hører et lille, hyggeligt poolområde samt en dejlig tagterrasse med solsenge og jacuzzi, hvor fra du har en vidunderlige udsigt over bugten. I hotellets spacenter kan du nyde godt af en række forskellige wellnessfaciliteter, og vil du være aktiv i løbet af ferien, byder hotellet på bl.a. tennisbane og en multisportsbane. Du har desuden mulighed for at leje en cykel, hvis du vil ud og udforske den smukke natur omkring Bijela. For børnene er her en børnepool og en legeplads, og i børneklubben arrangeres der i løbet af ferien masser af sjove aktiviteter (her tales ikke dansk). Carine Hotel Park anbefales til både voksne og børnefamilier, som vil tilbringe en afslappende All Inclusive ferie i smukke, fredelige omgivelser.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Strandbaren er ikke inkl. i All Inclusive-programmet.
All Inclusive

* Morgenmad kl. 07:00 - 10:00
* Frokost kl. 12:30 - 14:30
* Aftensmad kl. 18:30 - 21:00

* Snacks kl. 15:30 - 16:30 (i højsæsonen, 1. juni til 15. september, kl. 10:00 - 18:00

* Alkoholfrie og alkoholiske drikkevarer kl. 07:00 - 23:00
* 50% rabat på internationale alkoholiske drikkevarer

7.6
Fantastisk
Baseret på 19 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,6
Fantastisk Baseret på 19 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
8
Beliggenhed
4
Børnevenlighed
7,8
Faciliteter
7,8
Værelse / lejlighed
7,7
Service / gæstfrihed
7,5
Valuta for pengene
7,3
Indkvartering generelt
7,6
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Herceg Novi bugten

Opdag Herceg-Novi bugten

Omgivelser

Bemærk

Ved tjek ind skal du aflevere dit pas i receptionen.

Så længe lager haves, er det muligt at booke en gratis babypakke i reservationstrinnene. Babypakken består af: seng, stol, bad, flaskevarmer, puslemåtte, myggenet, blespand og klapvogn. Bemærk: babypakken kan ikke reserveres ved ankomst.

Transport
Fly:

Du flyver til Dubrovnik. Flyveturen tager omkring 2,5 timer. Ved ankomst til lufthavnen vil du blive mødt af den lokale repræsentant for Sunweb.

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

Transfer
Det er muligt at bestille transfer i bookingtrinene. Fordi du flyver til Dubrovnik, som ligger i Kroatien, og Kroatien er en del af Schengen-området, og Montenegro ikke er, kan grænsekontrollen tage længere tid. Som følge heraf skal du tage højde for en transfertid på ca. 4 timer.
Information Montenegro

Hovedstad
Hovedstaden i Montenegro hedder Podgorica
Sprog
Det officielle sprog er montenegrinsk. I turistområderne taler mange også engelsk.
Tidsforskel
Der er ingen tidsforskel mellem Danmark og Montenegro.
Valuta
I Montenegro bruges Euro, og 1 Euro svarer til ca. 7,5 danske kroner. Det er muligt at veksle penge på mange hoteller og i bankerne. De mest almindelige kreditkort kan bruges i de store feriebyer, her findes også hæveautomater.
Elektricitet
Spændingen er 220 volt, ligesom i Danmark. Stikkontakterne er også de samme.
Pas
Danskere skal have gyldigt pas ved indrejse i Montenegro.
Telefon
I Montenegro kan du ringe med din danske udbyder, hvis du har udlandstelefoni i dit abonnement. Der er dog et gebyr på opkald hjem til Danmark, såvel som opkald inden for Montenegro. Ønsker du at få adgang til internettet via telefonen, anbefaler vi dig at bruge trådløse netværk, da det typisk er dyrt at bruge data roaming.

Drikkepenge

Det er kutyme i Montenegro at give drikkepenge til servicepersonale, omkring 10 % i barer og restauranter.

Læs mere om Montenegro