6,8
Godt

  • Centralt beliggende hotel
  • I et levende område
  • Professionelt køkken

Hotel Girassol har en central og bekvem beliggenhed, som er ideel for rejsende, der ønsker at opleve det pulserende liv i Funchal. Hotellet har to swimmingpools, den ene opvarmet, og en separat børnepool. I den tropiske have kan du slappe af og nyde de grønne omgivelser. For dem, der kan lide at være aktive, er der et fitnesscenter. Du kan afslutte dagen med middag i restauranten og en drink i baren. Hotellet er kendt for sit gode køkken og sin venlige service, som passer til både unge og gamle!

Værelsestype

Dobbeltværelse
for 2 personer
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler: stole, bord
  • kaffe-og tefaciliteter
  • køleskab
  • tv (fladskærm, satellit-tv)
  • aircondition (centralstyret)
  • ventilator
  • opvarmning (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer
Enkeltværelse
for 1 person
  • 1 x enkeltseng
  • balkon med udendørs møbler: stole, bord
  • kaffe-og tefaciliteter
  • køleskab
  • tv (fladskærm, satellit-tv)
  • aircondition (centralstyret)
  • ventilator
  • opvarmning (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 4 stjerner
  • samlet antal værelser: 134
  • samlet antal etager:
  • klassificering: komfort
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator
  • safetybox (på værelset)
  • morgenmadssal
  • spisesteder: restaurant (antal: 2), à la carte restaurant
  • barer: bar, loungebar, pool/snackbar
  • parkeringsplads (afhængig af tilgængelighed)
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), i receptionen (gratis)
  • sengelinned inkluderet skiftes 2 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • bagageopbevaring
  • rengøring af værelset 7 gange pr. uge
  • trådløst internet på offentlige områder: gratis
  • trådløst internet på værelset: gratis
  • plads på parkeringspladsen: gratis
Restaurant
  • spisesteder: restaurant (antal: 2), à la carte restaurant
  • barer: bar, loungebar, pool/snackbar
For børn
  • babyseng
Obligatorisk
  • turistskat: ca. 2,00 € pr. person pr. nat (betales lokalt, obligatorisk)
Tilkøb
  • safetybox på værelset: ca. 1,50 € pr. enhed pr. dag (betales lokalt)
  • depositum for safetybox: ca. 5,00 € pr. enhed pr. nat (betales lokalt)
Pools
  • håndklæder inkluderet
  • børnepool (antal: 1)(separat, ferskvand)
  • udendørs swimmingpool (antal: 2)(kun for voksne, ferskvand, opvarmet (1), udendørs møbler: stole, parasol)
Wellness
  • wellness/spa (mod betaling)inkluderer: sauna, tyrkisk dampbad, jacuzzi, afslapningsrum, massage (mod betaling), skønhedsbehandlinger (mod betaling)
  • fitnessrum (gratis)

Forplejning

Morgenmad
Halvpension
6.8
Godt
Baseret på 12 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

6,8
Godt Baseret på 12 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
6,8
Beliggenhed
7,2
Faciliteter
5,8
Værelse / lejlighed
7,7
Service / gæstfrihed
6,3
Valuta for pengene
6,5
Indkvartering generelt
7,2
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Madeira

Opdag Madeira

Omgivelser

Beliggenhed
Afstand til stranden ca. 300 meter (klippestrand)
I udkanten af centrum
Afstand til det gamle centrum ca. 2 kilometer
Afstand til lufthavn ca. 21 kilometer
Afstand til busstoppested ca. 100 meter
Afstand til pengeautomat ca. 200 meter
Afstand til nærmeste butikker ca. 200 meter
Afstand til nærmeste kiosk ca. 250 meter
Nærmeste restaurant ca. 10 meter
Ved en hovedvej
Transport
Flyrejse

Vi flyver direkte til Madeiras hovedstad, Funchal. Turen tager omkring 4 timer.

Transfer
Det er muligt at tilkøbe transfer ved bookingtrin 1.

* Calheta - ca. 50 minutter

* Caniço - ca. 15 minutter

* Funchal - ca. 30 minutter

* Santo António da Serra - ca. 30 minutter

* Santa Cruz - ca. 15 minutter

* Vale Paraizo Camacha - ca. 30 minutter.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

Information Portugal

Hovedstad: 
Hovedstaden i Portugal er Lissabon.

Sprog: 
Det officielle sprog i Portugal er portugisisk.
Tid: 
Portugal er 1 time bagud i forhold til Danmark.
Penge: 
Den officielle valuta i Portugal er euro.
Drikkepenge: 
Det er normalt at give ca. 5-10% i drikkepenge på de portugisiske barer og restauranter.
Strøm: 
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.
Pas: 
Når du rejser til Portugal, skal du medbringe et gyldigt pas. Du er selv ansvarlig for passets gyldighed i forbindelse med din ferie.
Nødstilfælde: 
Ved behov for kontakt til politi, ambulance eller brandvæsen ringes 112.
Åbningstider: 
Forretningerne i Portugal har som udgangspunkt åbent fra mandag til fredag fra 9.00 – 13.00 og 15.00 – 19.00 og lørdag fra 9.00 – 13.00. Åbningstiderne kan lokalt variere.

Offentlige helligdage:

I Portugal fejrer man følgende helligdage:

- 1. maj Arbejdets dag

- 10. juni Digteren Camoes' dag

- 15. august Kristi himmelfartsdag

- 5. oktober Republikkens dagAndet: 
Ifølge portugisisk lov må hoteller og lejligheder afvise en booking hvis ingen af de rejsende er over 18 år. Dette kan Sunweb ikke gøres ansvarlig for.

For børn under 18 år, der rejser uden en voksen, kræves en underskrevet erklæring fra forælder(e) og/eller omsorgsperson(er).

Læs mere om Portugal
Vælg værelsestype

Antal værelser samt fordeling

Angiv værelser samt antal personer i hvert værelse. Rejser du med baby eller mindre børn? Angiv deres fødselsdagsdatoer for korrekt beregning af børnerabat samt tilgængelighed.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.