Solrejser
Skiferie
Krydstogt
Tilbud
8,0
Fantastisk

  • I det livlige centrum af Playa de las Américas
  • I gåafstand til stranden
  • Animationsteam og miniklub for de mindste

Hotel H10 Las Palmeras er et skønt hotel midt i det livlige Playa de las Américas, der også er kendt som Tenerifes største og mest kendte ferieby. Gå en tur langs den lange boulevard, hvor du kan shoppe og nyde noget lækkert at spise eller drikke. Er du til en drink og en svingom? Playa de las Américas byder på gode barer og natklubber, hvor festen varer til de sene nattetimer. Den dejlige sandstrand ligger også i gåafstand, hvilket gør dette hotel til det perfekte udgangspunkt for en herlig ferie på øen.

God mad er selvfølgelig en vigtig del af ferien! Forkæl smagsløgene i en af hotellets restauranter. Har du lyst til italiensk eller asiatisk i aften? Bestil en forfriskende cocktail i baren, mens du nyder solen på en komfortabel solseng. Når det bliver for varmt, kan du tage en svalende dukkert i en af de to rummelige pools. Børnene er godt underholdt hele dagen af det sjove animationsteam i miniklubben Daisy og på legepladsen. Til de aktive er der tennisbaner og fitnessrum. Der er noget for enhver smag på Las Palmeras.

Værelserne er pænt indrettede og udstyret med alt, hvad du behøver. Vil du have det bedste ud af din ferie? Så vælg et værelse med en betagende havudsigt!

Værelsestype

Dobbeltværelse almen luksustype
for 2 personer
  • størrelse ca. 20m²
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • nespresso kaffemaskine
  • minibar
  • tv
  • aircondition
  • badeværelse med: bad eller brusebad, toilet, hårtørrer, make-up spejl, badekåbe, hjemmesko
  • turndown service
  • pudemenu
  • gratis brug af safetybox
Dobbeltværelse almen standard
for 2 til 3 personer
  • balkon med udendørs møbler (gratis)
  • minibar (mod betaling)
  • tv (satellit-tv, gratis)
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: bad, vask, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse almen til enkelt person
for 1 person
  • 1 x dobbeltseng eller 2x enkeltseng
  • balkon
  • minibar (mod betaling)
  • tv (satellit-tv, gratis)
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: bad, vask, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse sea view almen
for 2 til 3 personer
  • balkon med udendørs møbler (gratis)
  • minibar (mod betaling)
  • tv (satellit-tv, gratis)
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: bad, vask, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse sea view til enkelt person
for 1 person
  • balkon
  • minibar (mod betaling)
  • tv (satellit-tv)
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: bad, vask, toilet, hårtørrer

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 4 stjerner
  • samlet antal værelser / lejligheder: 519
  • klassificering: komfort
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator
  • safetybox (på værelset: mod betaling)
  • lobby
  • spisesteder: restaurant, à la carte restaurant, buffet restaurant, asiatisk restaurant, italiensk restaurant, snackbar (mænd og kvinder skal bære passende tøj i restauranten , mænd skal bære lange bukser i restauranten)
  • barer: bar antal: 2, pianobar, kaffehjørne
  • roomservice
  • fælles tv-hjørne
  • handicapvenlige værelser (på forespørgsel)
  • parkeringsplads
  • sengelinned inkluderet skiftes 2 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 7 gange pr. uge
  • mulighed for bad ved ankomst/afrejse
  • bagageopbevaring
  • souvenirbutik (på indkvarteringen)
  • frisør (på indkvarteringen)
  • vaskeriservice: vaskeservice: mod betaling
  • diverse butikker
  • rengøring af værelset 7 gange om ugen
  • kæledyr ikke tilladt
  • babyseng: for alle gæster alder op til 1 (inkl.) år gratis (skal angives ved bestilling)
  • barnestol i restauranten: gratis
  • trådløst internet på offentlige områder: gratis
  • trådløst internet på værelset: gratis
  • wi-fi i reception: gratis
  • aircondition: gratis
Restaurant
  • spisesteder: restaurant, à la carte restaurant, buffet restaurant, asiatisk restaurant, italiensk restaurant, snackbar (mænd og kvinder skal bære passende tøj i restauranten , mænd skal bære lange bukser i restauranten)
  • barer: bar antal: 2, pianobar, kaffehjørne
For børn
  • babyseng
  • legerum for børn
  • miniklub, fra 4 til og med 11 år
Tilkøb
  • depositum for håndklædeservice: ca. 15,00 € pr. stk. pr. ophold (betales lokalt)
Pools
  • (antal: 2)
  • håndklæder inkluderet ()
  • børnepool (antal: 1)(separat)
  • udendørs swimmingpool (antal: 2)(ferskvand, opvarmet, liggestole (gratis) , parasol (gratis) )
Sport & underholdning
  • spillerum
  • billard
  • minigolf
  • tennisbane (antal: 4) (udendørs, i dagtimerne )
  • bordtennis
  • underholdning, underholdning for børn i dagtimerne gratis, om aftenen gratis, underholdning for voksne i dagtimerne gratis, om aftenen gratis
Wellness
  • fitnessrum

Forplejning

Halvpension
All Inclusive

* Morgenmad kl. 07.30 – 10.30

* Sen morgenmad kl. 10.30 – 12.00

* Frokost kl. 13.00 – 15.30

* Snacks kl. 10.00 – 18.30

* Middag kl. 19.00 – 22.00

* 1 middag i den italienske à la carte-restaurant pr. 7 nætters ophold (reservation nødvendig)

* 1 middag i den asiatiske restaurant (fra 8 år) pr. 7 nætters ophold (reservation nødvendig)

* Lokale (non-) alkoholiske drikkevarer kl. 09.00 – 00.00

8
Fantastisk
Baseret på 156 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8
Fantastisk Baseret på 156 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
8,7
Beliggenhed
8,1
Børnevenlighed
8
Faciliteter
7,4
Værelse / lejlighed
8,2
Service / gæstfrihed
7,6
Valuta for pengene
7,8
Indkvartering generelt
8,2
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Tenerife

Opdag Tenerife

Omgivelser

Beliggenhed
Afstand til stranden ca. 700 meter (sandstrand)
I centrum
Afstand til lufthavn Tenerife Sur: ca. 15 kilometer
Transport
FLYREJSE

Vi flyver direkte til Tenerife. Flyvningen tager omkring 5 timer. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af guiden eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Det er muligt at tilføje en transfer i bookingtrin 1.

Ved små ankomster (færre end 26 personer) er det sandsynligt, at en shuttlebus kører dig til din indkvartering. Vi tilstræber os en maksimal ventetid på 60 minutter i lufthavnen, før shuttlebussen afgår.

Transfertiderne er cirka som følger:

Callao Salvaje - 40 minutter

Costa Adeje - 35 minutter

Golf del Sur - 25 minutter

Guía de Isora - 45 minutter

La Caleta - 35 minutter

Los Cristianos - 25 minutter

BEMÆRK VENLIGST!
Der er ingen guide i Puerto de la Cruz.
Information Spanien

Hovedstad:
Hovedstaden er Madrid.

Tid:
Spanien har ingen tidsforskel med Danmark, undtagen på de Kanariske Øer, der er de 1 time foran.

Sprog:
Det officielle sprog er spansk.

Penge:
Den officielle møntenhed er euroen.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de spanske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt. Stikkontaktet kan dog godt have en anden form. I det tilfælde kan du købe et mellemled i supermarkedet.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske spanske retter er tapas (små snacks) og paella (ris med skalddyr).

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Spanien.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Turistskat
For rejser til Catalonien og De Baleariske Øer betales en turistskat per person per nat. Turistskatten omfatter alle personer over 17 år og betales til indkvarteringen ved ankomst.

Under 18 år:
Mindst én person på bookingen skal være fyldt 18 år på afrejsetidspunktet.

Læs mere om Spanien
Vælg værelsestype

Antal værelser samt fordeling

Angiv værelser samt antal personer i hvert værelse. Rejser du med baby eller mindre børn? Angiv deres fødselsdagsdatoer for korrekt beregning af børnerabat samt tilgængelighed.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.