Solrejser
  • Forside
  • Søg & book
Skiferie
  • Forside
  • Søg & book
Krydstogt
Tilbud
8,6
Fantastisk

  • Tæt på stranden
  • Gåafstand til restauranter og barer
  • Dejlige, rummelige værelser

Lejligheder Avos er et lille, hyggeligt lejlighedskompleks af enkel standard beliggende et par minutters gang fra stranden i Marmaris. Tæt ved hotellet findes flere restauranter og barer, som lokker med farverige cocktails og lækker, tyrkisk mad. Vil du en tur ind til Marmaris charmerende gamle bydel, hvor du kan gå på opdagelse i basaren eller gå en tur i den hyggelige havn, kan du enten gå eller tage en af de taxaer, som holder lige ved hotellet. Foretrækker du at bruge dagen på at slappe af, har Lejligheder Avos et lille poolområde, hvor du kan nyde solen og en afkølende dukkert. Avos består af 2- og 3-værelses lejligheder, som er indrettet med med tekøkken, hvor du selv kan lave dig et let måltid. Alle lejlighederne har desuden egen møbleret balkon, hvor du fx kan nyde eftermiddagen med en god bog. De rummelige lejligheder kan huse op til 6 personer og er derfor velegnet til rejser med familie eller venner.

Værelsestype

2-værelses lejlighed (1 soveværelse)
for 1 til 4 personer
  • størrelse ca. 80m²
  • antal sovepladser: 4
  • balkon med udendørs møbler
  • minikøkken
  • køleskab
  • kogeplader (2 brændere)
  • microbølgeovn
  • elkedel
  • tv (mod betaling)
  • telefon
  • aircondition (kan justeres)
  • opholdsstue: 2 sovepladser (2 x enkelt sovesofa)
  • soveværelse(r): 1 soveværelse
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (2 x enkeltseng)
  • badeværelse(r): 1 badeværelse
  • badeværelse 1: bad, brusebad, toilet, hårtørrer
  • aircondition: 10,00 € pr. enhed pr. nat (betales lokalt)
3-værelses lejlighed (2 soveværelser)
for 1 til 6 personer
  • størrelse ca. 110m²
  • antal sovepladser: 6
  • balkon med udendørs møbler
  • minikøkken
  • køleskab
  • kogeplader (2 brændere)
  • microbølgeovn
  • elkedel
  • tv (mod betaling)
  • telefon
  • aircondition (mod betaling; kan justeres)
  • opholdsstue: 2 sovepladser (2 x enkelt sovesofa)
  • soveværelse(r): 2 soveværelser
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (2 x enkeltseng)
  • soveværelse 2: 2 sovepladser (1 x dobbeltseng)
  • badeværelse(r): 1 badeværelse
  • badeværelse 1: bad, brusebad, toilet, hårtørrer
  • aircondition: 20,00 € pr. enhed pr. nat (betales lokalt)

Faciliteter

Generelt
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator
  • safetybox (på værelset)
  • barer: poolbar
  • fælles tv-hjørne
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis)
  • sengelinned inkluderet skiftes 2 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 2 gange pr. uge
  • tæpper
  • rengøring af værelset 7 gange pr. uge
  • babyseng: for alle gæster alder op til 1 (inkl.) år gratis (skal angives ved bestilling)
  • barnestol i restauranten: gratis (skal angives ved bestilling)
Restaurant
  • barer: poolbar
For børn
  • babyseng
  • barnestol
Tilkøb
  • aircondition: 10,00 € pr. enhed pr. nat (når en 2-værelses lejlighed (1 soveværelse) er booket) (betales lokalt)
  • aircondition: 20,00 € pr. enhed pr. nat (når en 3-værelses lejlighed (2 soveværelser) er booket) (betales lokalt)
  • safetybox på værelset: ca. 15,00 € pr. uge (betales lokalt)
Pools
  • børnepool(delvist separat)
  • udendørs swimmingpool(ferskvand, liggestole (gratis) , parasol (gratis) )
Sport & underholdning
  • billard (mod betaling)

Forplejning

Ingen forplejning
8.6
Fantastisk
Baseret på 36 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8,6
Fantastisk Baseret på 36 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
Fantastisk
Godt
Middel
Under middel
Utilfredsstillende
9,1
Beliggenhed
6,4
Børnevenlighed
7,8
Faciliteter
8,5
Værelse / lejlighed
9,1
Service / gæstfrihed
8
Valuta for pengene
8,8
Indkvartering generelt
9
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Marmaris kysten

Opdag Marmaris-kysten

Omgivelser

Beliggenhed
Afstand til stranden ca. 100 meter (sandstrand)
Afstand til centrum: ca. 1650 meter, boulevard: ca. 20 meter
Afstand til bargaden ca. 1800 meter
Afstand til nærmeste butikker ca. 100 meter
Nærmeste restaurant ca. 10 meter
Dolmus
Transport

Du flyver direkte til Bodrum eller Dalaman. Flyvningen tager omkring 4 timer og 30 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

Flytider
I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.
Transfer
Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.Transporttiden fra Bodrum er som følger:

- Marmaris - ca. 135 minutter (fra Dalaman ca. 90 minutter)

- Içmeler - ca. 140 minutter (fra Dalaman ca. 130 minutter)

- Hisaronu (nær Marmaris) - 180 minutter (fra Dalaman ca. 90 minutter)

- Fethiye - 200 minutter (fra Dalaman ca. 60 minutter)

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden. Vær opmærksom på, at der på nogle transferture bliver holdt en pause på ca. en halv time. I nogle tilfælde vil bussen blive låst under denne pause, og alle gæster skal derfor forlade bussen.

Information Tyrkiet

Hovedstad:
Hovedstaden hedder Ankara.

Tidsforskel:
Tyrkiet er én time foran Danmark, når det er sommertid i Danmark. Når vi har vintertid i Danmark er Tyrkiet 2 timer foran.

Sprog:
Det officielle sprog er tyrkisk. I turistbranchen og storbyerne taler de fleste engelsk eller tysk.

Valuta:
Den lokale valuta er Tyrkiske Lira (TL). De fleste steder kan du også betale med Euro, dog ikke altid til den mest fordelagtige kurs. Bemærk at foruden det hævegebyr, som betales til din danske bank, betales også et hævegebyr på ca. 5% til den tyrkiske bank.

Ramadan:
Ramadanen er en vigtig højtid i Tyrkiet, og mange butikker og restauranter vil holde lukket i perioden. Dette gælder dog ikke altid i de turistede områder.

Drikkepenge:
I Tyrkiet er det kutyme at give drikkepenge til ansatte i servicebranchen. Lønningerne i servicebranchen er lave, og de ansatte i servicefag lever delvist af deres drikkepenge. Rejsens pris inkluderer ikke drikkepenge, da det er et individuelt anliggende, og drikkepengesystemet er en del af den kultur, som du vælger at besøge. Vi opfordrer til, at du følger og respekterer denne skik og giver drikkepenge til ansatte i servicefag, så som tjenere, rengøringspersonale, taxachauffører, lokalguider osv. På hoteller, restauranter, cafeer osv. forventes det, at du giver ca. 10 % af regningens pris i drikkepenge. Bemærk, at der enkelte steder er lagt en ”service charge” på regningen, i så tilfælde forventes du ikke at give yderligere drikkepenge.

Elektricitet:
I Tyrkiet benyttes 220 Volt som i Danmark. Det kan anbefales at medbringe adapter til elektriske apparater med trebenet stik, da stikdåserne i Tyrkiet kun er til to ben.

Mad og drikke:
Det tyrkiske køkken er alsidigt og internationalt. Hotellerne tilbyder ofte retter i buffetform med et internationalt præg. Tyrkiet er bedst kendt for sine kebab-sandwiches. Hvis du kan lide søde sager, kan nu nyde en kop tyrkisk te eventuelt med et lækkert stykke baklava til.

Vi anbefaler, at du kun drikker vand fra flaske og aldrig fra hanen, og at du er varsom med isterninger, med mindre disse er lavet på kildevand.

Mobiltelefon:
En dansk mobil virker som udgangspunkt også i Tyrkiet. Tjek eventuelt for en sikkerheds skyld med din telefonudbyder, om du er tilmeldt udlandstelefoni. Vær varsom med brug af dataroaming, da dette er meget dyrt på et dansk abbonement i Tyrkiet. Det kan ofte betale sig at købe et telefonkort i Tyrkiet, hvis du gerne vil ringe hjem i løbet af ferien.

Transport:
Det er nemt og billigt at komme rundt med de lokale minibusser, ”dolmus”. Der står i forruden, hvor bussen kører til, og når du rækker hånden ud, stopper bussen. Du betaler blot, inden du stiger af. Bussen stopper hvor som helst på ruten. De offentlige busser, der kører mellem byerne, er af høj kvalitet og til meget rimelige priser. Desuden er det stadig billigere at køre i taxa i Tyrkiet end i Danmark, men det anbefales at aftale en fast pris inden turens start.

Helligdage:

* Børnenes dag den 23/4

* Atatürk mindedag, ungdoms- og sportsdag den 19/5

* Sejrsdag den 30/8

* Republikkens dag den 29/10

* Fejring efter Ramadanen

Pas & visum:
Danske statsborgere behøver ikke visum i forbindelse med rejser under tre måneders varighed til Tyrkiet. Dit pas skal være gyldigt mindst 150 dage (ca. fem måneder) ved indrejse. Rejser du eller en af dine rejsefæller på fremmedpas eller på pas fra tredje land, beder vi dig venligst kontakte den tyrkiske ambassade vedrørende eventuelle visumregler.

Rejseforsikring:
Den offentlige sygesikring dækker ikke i Tyrkiet. Det er derfor yderst vigtigt at være dækket af en rejseforsikring, når du rejser på ferie til Tyrkiet. Med en rejseforsikring vil du få aktiv og professionel hjælp på stedet, hvis uheldet er ude. Du kan tegne rejseforsikring gennem Sunweb hos AXA forsikring.

Rejsevejledning:
Vi anbefaler dig at læse Udenrigsministeriets rejsevejledning til Tyrkiet på
https://um.dk/ 

Vaccination:
Der kræves ingen vaccinationer for at rejse til Tyrkiet. Vi anbefaler dog, at du spørger din egen læge til råds eller læser nærmere på
https://www.vaccination.dk/. 

Nødstilfælde:

Politiets alarmnummer i Tyrkiet er 155. For ambulancen skal du ringe 112, og nødnummeret til brandvæsenet er 110.

Betaling af udflugter mm.:
Betaling af udflugter og anden betaling til guiden foretages i euro eller med betalingskort.

Læs mere om Tyrkiet
Vælg værelsestype

Antal værelser samt fordeling

Angiv værelser samt antal personer i hvert værelse. Rejser du med baby eller mindre børn? Angiv deres fødselsdagsdatoer for korrekt beregning af børnerabat samt tilgængelighed.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.